Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання,
зосереджене на потребах учнів», а саме…
- - Яким чином створення системи оцінювання
допоможе мені покращити навчальний процес?
- - Як залучення учнів до процесу оцінювання
змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних
цілей?
- - Оцінювання має відбуватися постійно
протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань
та навичок;
- - Оцінювання, що будується навколо
навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми,
так і на навичках 21 століття;
- - Форми оцінювання мають критерії, що
тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості
навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті
проекту, що розробляється учнями;
- - Щоб визначити рівень розуміння учнями
теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується
підсумкове оцінювання;
-
продумувати порядок критеріїв.
Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий